ÖZ
Bu çalışmada, sosyal medya platformları üzerinden yapılan reklamların ürün satışlarına etkisi üzerinde durulmaktadır. Sosyal medya reklamları günümüzde şirketlerin ürünlerini tanıtması açısından büyük önem taşır hale gelmiştir. Özellikle son on yıl içerisinde hızla hayatımıza dahil olan sosyal medya platformlarında, en fazla üniversiteli gençlerin zaman geçirdiği bilinmektedir. Bu çalışma zamanın önemli bir kısmını sosyal medya platformlarında çeşitli etkinliklerde bulunarak geçiren gençlerin, platformlar üzerinden yapılan reklamlardan ne kadar etkilendiği üzerinde durmaktadır. Bu çalışmada anket uygulaması ve ilgili alanda kaynak taraması yapılarak karar verme aşamasında sosyal medyanın üniversite öğrencilerinin üzerindeki etkileri araştırılmıştır. Yapılan anket sonuçlarına göre; sosyal medyanın öğrencilerin hayatında önemli bir yere sahip olduğu, karar verme aşamasında sosyal medyaya danıştıkları sonucu ortaya çıkmıştır.
0 yorum:
Yorum Gönder