ÖZ
Bu çalışmanın amacı Türkiye’de dinlenen Radyo kanallarının program ve programcı tanıtım ve pazarlanmasının gelişen teknolojinin etkisiyle birlikte internet ortamına taşınması, Radyo Programı ve Programcısının tanıtımının sosyal medya içeriği ile sağlanması sırasında sosyal medyada pazarlanmasında nasıl bir yol izlediğini ortaya koymaktadır. Çalışmada Radyo’nun gelişimi ile ilgili bilgiler verildikten sonra Radyo Program ve Programcısının sosyal medya ile pazarlanması instagram ve twitter mecrası ele alınarak araştırılmıştır. Radyo Programının Pazarlanmasını dijital tüketim kavramı ve yeni medya ekonomisi çerçevesi açısından ele alan bu çalışma sosyal medya ortamında pazarlanan diğer Radyo Program ve Programcılarının rekabet ortamında birbirleri arasında gösterdikleri benzerlikleri ve farklılıkları da ortaya çıkarmaktadır.
0 yorum:
Yorum Gönder